MOŻESZ JEŹDZIĆ TAKIM SAMY ROWEREM JAK RICHIE RUDE, DWUKROTNY MISTRZ ENDURO WORLD SERIES. YETI SB6 TEAM REPLICA PRZYBLIŻA ŚWIAT PROFESJONALNYCH ZAWODNIKÓW. JEST TO MODEL LIMITOWANY, WYKONANYCH ZOSTANIE TYLKO 150 SZTUK.


6.0” (152MM)

SKOK

2.83 KG

MASA RAMY

27.5"

ROZMIAR KÓŁ

 

 

SPECYFIKACJA I GEOMETRIA

ROWER YETI SB6 ZOSTAŁ ZBUDOWANY Z WYSOKO MODUŁOWEGO KARBONU. TESTOWANY I SPRAWDZONY PRZEZ MISTRZA ŚWIATA RITCHIEGO RUDE'A


Jest to dokładnie taka sama rama jak ta, na której ścigają się nasi zawodnicy w Enduro World Series. Dzięki innowacyjnej technologii w produkcji karbonu, zbudowaliśmy ramę na tyle mocną, aby wytrzymała trudy ścigania w zawodach enduro czy zabawę w bike parkach, oraz na tyle lekką, aby umożliwić wielogodzinną turystykę górską z wielokilometrowymi podjazdami. Jeżeli szukasz roweru, na którym wygrasz Mistrzostwa Świata lub po prostu chcesz ustanowić najlepszy czas na lokalnym KOM'ie, to nie mogłeś trafić lepiej. Rower YETI SB6 TURQ jest oferowany w dwóch kolorach oraz trzech wersjach wyposażenia.

 

ZAWIESZENIE

EFEKTYWNOŚĆ


Na początku skoku zawieszenia, główna oś przesuwa się ku górze, przeciwdziałając cofaniu się koła. Zapewnia to optymalną wydajność pedałowania i zapobiega nadmiernemu bujaniu zawieszenia. Podczas ostrego pedałowania zawieszenie usztywnia się, a jednocześnie pozostaje czułe na najmniejsze nierówności. Liniowy kierunek ruchu zapewnia wyjątkową kontrolę kinematyki i stanowi znaczący postęp w stosunku do konstrukcji bazujących na linku pośredniczącym.

KONTROLA


W momencie, gdy SWITCH INFINITY osiąga punkt przegięcia, główny punkt obrotu zaczyna wykonywać głęboki ruch liniowy ku górze. Ruch ten zwiększa kontrolę nad rowerem i zapobiega negatywnemu oddziaływaniu rozciągania łańcucha na pracę zawieszenia.

SWITCH INFINITY

WSZECHSTRONNY


Zawieszenie SWITCH INFINITY jest wszechstronnym systemem, który jest bardzo łatwy do adaptacji w rowerach o różnym skoku. W zależności od założeń projektowych i kierunku montażu system może osiągać zróżnicowaną kinematykę. Dla przykładu, rower z dużym skokiem wymaga drastycznie innej kinematyki w późniejszym ugięciu zawieszenia (kontrolowanie trajektorii koła). System SWITCH INFINITY można precyzyjnie kontrolować, bardziej niż inne konstrukcje zawieszenia, ponieważ posiada liniowy ruch głównej osi. Możemy również kontrolować współczynnik dźwigni i zapobiegać bujaniu znacznie lepiej niż w innych systemach zawieszeń.

SWITCH INFINITY WYKORZYSTUJE OPATENTOWANĄ TECHNOLOGIĘ


SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię, która zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, a zarazem oferuje najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości zawieszenia.

TRWAŁY


SWITCH INFINITY to system prosty, lekki i trwały. Zbudowany przez Fox Racing Shox (najlepszych specjalistów w dziedzinie zawieszeń i amortyzacji) tak, aby wytrzymał najgorsze warunki jazdy. Do produkcji zostały użyte najlepsze materiały - golenie pokryte powłoką Kashima dla zwiększenia czułości i trwałości, specjalne uszczelniane tuleje oraz lekki kuty korpus.

MECHANICZNA PRZEWAGA


SWITCH INFINITY ma bardzo małe opory podczas pracy. Dzięki temu system ten może osiągnąć cechy pozornie sprzeczne. We wczesnym etapie ugięcia oferuje najwyższą efektywność pedałowania i doskonałą małą czułość inicjacji. Głębszy ruch zawieszenia jest wspomagany i odpowiada wysiłkowi do kwadratu energii. Co to oznacza z punktu widzenia rowerzysty? Można podjeżdżać w każdych warunkach, również w bardzo trudnych. W skrócie możemy pokonywać strome podjazdy z zerową utratą przyczepności i niesamowitą trakcją. W połowie skoku zawieszenia, ruch jest kontrolowany i dzięki temu uspokaja rower w trudnym terenie i otwiera się, gdy napotka większe przeszkody na trasie.

 

RAMA YETI SB6 SERII TURQ WAŻY JEDYNIE 2.74KG, JEST WYKONANA Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI DOSTĘPNEGO WŁÓKNA WĘGLOWEGO


To jest dokładnie taka sama rama jak ta, na której ścigają się nasi zawodnicy w Enduro World Series. Dzięki innowacji w dziedzinie technologii produkcji karbonu, jesteśmy w stanie obniżyć masę ramy aż o 265 gram przy zachowaniu tej samej sztywności. Jeżeli szukasz roweru, żeby wygrać Mistrzostwa Świata lub po prostu ustanowić najlepszy czas na lokalnym KOM’ie, to nie mogłeś lepiej trafić. Rower YETI SB6 TURQ jest oferowany w dwóch kolorach i trzech wersjach wyposażenia.

sb6turq
 

 

RAMA YETI SB6 SERII CARBON WAŻY JEDYNIE 3.01KG, POSIADA TEN SAM KSZTAŁT I WYTRZYMAŁOŚĆ, PRZY ZACHOWANIU BARDZIEJ PRZYJAZNEJ CENY


 
 
 
 

Rama YETI SB6 Carbon wykonana jest z innych włókien węglowych niż wersja TURQ, jednocześnie zachowując sztywność i wytrzymałość droższej wersji. Wystarczająco wytrzymała dla naszej „niszczarki” Richiego Rude. Wersja Carbon jest cięższa jedynie o 265 gram, a cały rower dostępny jest w dwóch kolorach oraz dwóch wersjach wyposażenia.

 

SB6 ZOSTAŁ PRZETESTOWANY SPEŁNIAJĄC NASZE NAJBARDZIEJ RYGORYSTYCZNE STANDARDY I UDOWODNIŁ SWOJE USPOSOBIENIE WYGRYWAJĄC W ZAWODACH ENDURO WORLD SERIES


 
 
 

SB6 został przetestowany w laboratorium, gdzie spełnił podwyższone wymagania wytrzymałości. Oznacza to specjalne testy sztywności i standard wytrzymałości na uderzenia rowerów DH. Między testami laboratoryjnymi, SB6 był testowany oraz wygrywał w wyścigach enduro na całym świecie. Ostatecznie zweryfikowany i zaaprobowany przez „szalonego” Ritchiego Rude'a.

CZĘŚCI KONSTRUKCYJNE

  1. SWITCH INFINITY
  2. WYSOKO MODUŁOWY CARBON
  3. COLLET AXLE SYSTEM - REDUKUJE ZUŻYCIE ŁOŻYSK
  4. ZINTEGROWANE MOCOWANIE ISCG'05
  5. GŁÓWKA RAMY W STANDARDZIE TAPERED (44MM/56MM)
  6. DODATKOWO USZCZELNIANE ŁOŻYSKA ENDURO
  7. WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
  8. ZINTEGROWANY SYSTEM OSI I HAKA PRZERZUTKI

CENY x ZESTAWY

YETI SB6


SKOK: 152MM

MASA RAMY: 2.75KG TURQ / 3.01 CARBON

ROZMIAR KOŁA: 27.5"

ROZMIARY RAM: XS, SM, MD, LG, XL

AMORTYZATOR TYŁ: 8.5" X 2.5"

SUPORT: PRESS FIT BB92

TYLNE KOŁO: 148MM X 12MM (BOOST)

PRZEDNIA PRZERZUTKA: D-TYPE SIDE SWING

ŚREDNICA SZTYCY: 30.9MM

CENY x ZESTAWY

GEOMETRIA W MILIMETRACH

ROZMIARY W CENTYMETRACH

CECHY


 

  1. Opatentowany system zawieszenia SWITCH INFINITY

  2. Rama i wahacz wykonane z wysoko modułowego karbonu

  3. Collet axle system - redukuje zużycie łożysk

  4. Zintegrowane mocowanie ISCG'05

  5. Główka ramy w standardzie tapered

  6. Customowy ochraniacz dolnej rury

  7. Wewnętrzne prowadzenie przewodów

  8. Hak przerzutki zintegrowany z osią koła

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


 

Jaka jest różnica między wersją SB6 TURQ i CARBON?

Rowery serii TURQ produkowane są z najwyższej jakości i najlepiej wykonanego włókna węglowego. Oferują doskonałą równowagę pomiędzy sztywnością i trwałością. W rezultacie otrzymujesz solidny i agresywny rower. W rowerach z serii Carbon zastosowano zmodyfikowany splot włókna węglowego. Dzięki zastosowaniu różnych materiałów i poprawieniu splotu włókien, możemy zaproponować rowery wykonane z karbonu w niższej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości i sztywności dostępnej jedynie w ramach wykonanych z droższych włókien. Ramy serii SB6 CARBON są około 260g cięższe.

Co to jest SWITCH INFINITY i jak działa?

System zawieszenia SWITCH INFINITY wykorzystuje opatentowaną technologię - zapewnia doskonałe właściwości zapobiegające bujaniu zawieszenia, oferując najwyższą wydajność pedałowania oraz idealne właściwości pracy zawieszenia. Wewnątrz głównego punktu obrotu umieszczono dwie nasmarowane tuleje, które przesuwają się w górę i w dół na dwóch goleniach powleczonych powłoką Kashima. To nie jest dodatkowy amortyzator, który musi być wypełniony powietrzem, lecz specjalny system opracowany we współpracy z FOX RACING SHOX. Wystarczy utrzymywać go w czystości i smarować zgodnie z zaleceniami konserwacji umieszczonymi poniżej.

Czy system SWITCH INFINITY wymaga konserwacji?

W pełni uszczelniony mechanizm SWITCH INFINITY posiada zewnętrzne kalamitki do smarowania uszczelek i tulei. Yeti Cycles i Fox Racing Shox zalecają interwał smarowania co 40 godzin. Ważne jest, aby nie przekraczać i stosować się do zalecanego interwału. Nie zaszkodzi również usunięcie nadmiaru kurzu i brudu, który może gromadzić się w trakcie jazdy. Wszelkie materiały eksploatacyjne można znaleźć w naszym sklepie internetowym lub u lokalnych dealerów. W celu uzyskania szczegółowych informacji technicznych, odwiedź http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=465.

Do jakiego skoku amortyzatora zaprojektowano SB6?

Rama SB6 została zaprojektowana do używania z amortyzatorami o skoku 160mm. Podnosząc skok widelca do 180mm uzyskasz bardziej zjazdowy kąt główki ramy i wyżej umieszczony suport. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, sprawdź sekcję geometria.

Jak duże opony mogę zmieścić w SB6?

Wielu producentów w zróżnicowany sposób podaje rozmiary opon, dlatego trudno jest podać ostateczną szerokość, która będzie poprawna dla wszystkich marek opon. Krótko mówiąc do ramy SB6 można użyć maksymalnie opon o szerokości 2,5".

Jakie korby i suporty można zamontować w SB6?

W ramie SB6 jest mufa o standardzie Press Fit BB92 [92mm]. Do ramy można zamontować jedynie korby z dużym "q factor". Oznacza to, że można zamontować korby Shimano i SRAM.

Jaka oś tylnego koła pasuje do mojego SB6?

Rama SB6 zaprojektowana jest tylko i wyłącznie do pracy z osią Shimano 148mm X 12mm E-Thru. Tylny trójkąt ramy został zoptymalizowany pod kątem sztywności i masy konkretnie dla tej osi.

Jaki typ sterów jest właściwy dla SB6?

Rama SB6 posiada główkę w standardzie tapered, a rodzaj zastosowanych sterów to pół-zintegrowane ZS 44mm/56mm (tzw. Zero Stack). Ten system pozwala na ukrycie łożysk wewnątrz główki ramy, obniżenia główki ramy i zwiększenie sztywności.

 

Jakiej wielkości tarcze hamulcowe pasują do SB6?

Rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie hamulca tylnego w standardzie PM i może obsłużyć tarczę 160mm bez potrzeby użycia adaptera. Przy użyciu adaptera można zastosować tarczę hamulcową w rozmiarze do 200mm.

Dlaczego SB6 ma kompozytowe osłony ramy?

Rama SB6 ma dużą odporność na uderzenia, ale dla dodatkowej ochrony przed korzeniami i luźnymi kamieniami, które mogą wystąpić na szlaku, dodaliśmy kompozytowe osłony ramy.

Czy mogę używać sztycy regulowanej stealth w SB6?

Tak, rama SB6 posiada wewnętrzne prowadzenie kabli do sztyc typu stealth.

Jaki maksymalny rozmiar pojedynczej zębatki można zastosować w SB6?

Maksymalny rozmiar zębatki zależy od linii łańcucha i kształtu zębatki. Korby Boost Shimano / SRAM: okrągłe zębatki 38T / owalne 36T, Race Face 51mm: 36T okrągłe / 34T owalne. Minimalna zębatka: 28T okrągła / 30T owalna.

Czy SB6 posiadają mocowania ISCG?

Tak, rama SB6 posiada zintegrowane mocowanie ISCG'05

Jaki jest użyty rodzaj tylnego amortyzatora w SB6?

W ramie SB6 zastosowano tylny amortyzator w rozmiarze 8.5" x 2.5" (eye-to-eye) wyposażony w piggyback. Jeśli sobie tego życzysz, amortyzator może być zablokowany, ale dla najlepszej jakości pracy i trakcji zalecamy jego pełne otwarcie.

Jaki jest rekomendowany SAG dla SB6?

Radzimy zacząć od 30% SAG'u. Aby dopasować rower do swoich preferencji proponujemy nieco zaryzykować z większym lub mniejszym SAG'iem. Pamiętaj, żeby ustawiać SAG dla Twojej naturalnej wagi, a to oznacza wagę razem z kaskiem, ubraniem i pełnym plecakiem.

Czy w SB6 mogę użyć tylny amortyzator ze sprężyną?

Tak, rama SB6 zaprojektowana jest do używania zarówno z amortyzatorami sprężynowymi jak i powietrznymi.

Jaki rodzaj przedniej przerzutki pasuje do SB6?

Rama SB6 jest kompatybilna jedynie z przednimi przerzutkami Shimano D-Type Side Swing.

 

Jaki jest rozmiar sztycy w SB6?

W ramie SB6 rozmiar sztycy wynosi 30,9mm.

Jaki jest rozmiar zacisku sztycy w SB6?

W ramie SB6 rozmiar zacisku sztycy to 35mm.

Jaka jest gwarancja na SB6?

Ramy SB6 objęte są gwarancją producenta, która wynosi 5 lat.